• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Blev uppringd av Svensk låneförmedling

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag blev uppringd av Svensk låneförmedling, de tog uppgifter etc etc, men sen meddelande de att de inte var någon bank som ville ge lån, nu har jag helt plötsligt fått meddelande från Fredoom finace att de sökt mig för att en av deras samarbetspartner kontaktat dem och bett dom kontakta mig för en alternativ lånelösning.
Samarabetar svensk låneförmedling och fredomm finance med varandra?
Jag trodde att svensk låneförmedling hade olika samarebtspartner, visst verkar det underligt att de skulle samarbeta med Fredomm Finance och jag trodde att Fredomm Finace hade olika samarbetspartner. Visst verkar det konstigt om svensk låneförmedling samarebtar med Freddom Finance som. Jag trodde att både Svensk låneförmedling och Fredoom Finance jobbade på samma sätt men med olika samarbetspartner.
Är det någon som vet något?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
det händer att lånegivare gör så här.hänt mig med med en bank jag sökte hos sen hadde dom tydligen kontaktat freedom för att kasnke ytterligare få en chans till lån.men det blev avslag.
banken jag sökte hos kommer jag inte på nu vem det var hadde kontaktat freedom.

hos låneförmdeling är det Time Finans, Exchange Finans, Konsumentkredit, BlueStep och Marginalen.de 3 första är skitsvåra ens få lån hos.exchange är värst.
 

Vajna25

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
25 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
det händer att lånegivare gör så här.hänt mig med med en bank jag sökte hos sen hadde dom tydligen kontaktat freedom för att kasnke ytterligare få en chans till lån.men det blev avslag.
banken jag sökte hos kommer jag inte på nu vem det var hadde kontaktat freedom.

hos låneförmdeling är det Time Finans, Exchange Finans, Konsumentkredit, BlueStep och Marginalen.de 3 första är skitsvåra ens få lån hos.exchange är värst.

Verkar inte vara någon höjdare. Jobbar dom bara med dessa 5 banker? Värt att prova?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag skrev och frågade vilka de har och ja det var bara dessa,och nej inga höjdare i mina ögon.
men man kan alltid pröva ju,
 
I

I branschen

Gäst
Poäng: 0
jag skrev och frågade vilka de har och ja det var bara dessa,och nej inga höjdare i mina ögon.
men man kan alltid pröva ju,

Svensk låneförmedling och Freedom Finance har inget samarbete.

Svensk låneförmdeling är en nystartad kopia på Freedom Finance.

Senast jag pratade med min kompis som jobbar hos Freedom Finance så jobbade de med 14 stycken banker.
Jag vet att de bland annat har samarbete med SEB...
 

Vajna25

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
25 Maj 2012
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Svensk låneförmedling och Freedom Finance har inget samarbete.

Svensk låneförmdeling är en nystartad kopia på Freedom Finance.

Senast jag pratade med min kompis som jobbar hos Freedom Finance så jobbade de med 14 stycken banker.
Jag vet att de bland annat har samarbete med SEB...

Freedom Finance jobbar med ca 12 banker, Kopian Svensk låneförmedling jobbar endast med 5 småbanker.
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
Svensk låneförmedling och Freedom Finance har inget samarbete.

Svensk låneförmdeling är en nystartad kopia på Freedom Finance.

Senast jag pratade med min kompis som jobbar hos Freedom Finance så jobbade de med 14 stycken banker.
Jag vet att de bland annat har samarbete med SEB...

nej det är 5 banker.jag har själv mailat och frågat

Hej,

vi jobbar med Time Finans, Exchange Finans, Konsumentkredit, BlueStep och Marginalen.

Mvh

Mikael

ingen av ovanstående har jobbat med 14 banker framförallt inte freedom finance.har sökt hos freedom flera ggr under åren.då måste det vara nytt då att freedom har 14 banker.men det kan man ju maila och fråga dom.man skall inte hitta på en massa grejer.och ljuger förmedlingen att det e 5 banker så är dom inte seriösa i mina ögon.
 
I

I branschen

Gäst
Poäng: 0
nej det är 5 banker.jag har själv mailat och frågat

Hej,

vi jobbar med Time Finans, Exchange Finans, Konsumentkredit, BlueStep och Marginalen.

Mvh

Mikael

ingen av ovanstående har jobbat med 14 banker framförallt inte freedom finance.har sökt hos freedom flera ggr under åren.då måste det vara nytt då att freedom har 14 banker.men det kan man ju maila och fråga dom.man skall inte hitta på en massa grejer.och ljuger förmedlingen att det e 5 banker så är dom inte seriösa i mina ögon.

Följande banker jobbar freedom finance med:
Sevenday finans, Forex, SEB, ,Villabanken, GE money bank, KOnsumentkredit, Bluestep, Marginalen, Nordax, Collector, Time finans, Svea Direkt, Avida finans och Cash buddy
 
S

Svensk Låneförmedling

Gäst
Poäng: 0
Hej,

jag kan meddela er att vi på Svensk Låneförmedling numera jobbar med 7 st banker, enligt nedan:

BIGBANK, Exchange Finans, Time Finans, Spring Finans, Collector, Konsumentkredit och Marginalen Bank.

Samtliga banker tillämpar individuell prövning innan beslut om beviljande, och ev räntesats, tas. Då vi inte jobbar med exempelräntor utan endast personliga lånelöften är enda sättet att få svar är att göra en låneansökan.

Mvh

Mikael
 
J

Jonathan

Gäst
Poäng: 0
Jag blev uppringd av Svensk låneförmedling, de tog uppgifter etc etc, men sen meddelande de att de inte var någon bank som ville ge lån, nu har jag helt plötsligt fått meddelande från Fredoom finace att de sökt mig för att en av deras samarbetspartner kontaktat dem och bett dom kontakta mig för en alternativ lånelösning.
Samarabetar svensk låneförmedling och fredomm finance med varandra?
Jag trodde att svensk låneförmedling hade olika samarebtspartner, visst verkar det underligt att de skulle samarbeta med Fredomm Finance och jag trodde att Fredomm Finace hade olika samarbetspartner. Visst verkar det konstigt om svensk låneförmedling samarebtar med Freddom Finance som. Jag trodde att både Svensk låneförmedling och Fredoom Finance jobbade på samma sätt men med olika samarbetspartner.
Är det någon som vet något?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp